Atvejo vadybininkas dirba su skirtingą negalią turinčiais profesinės reabilitacijos dalyviais, atsižvelgdamas į jų negalios specifiką ir ypatumus. Bendradarbiauja su specialistais, teikiančiais profesinės reabilitacijos paslaugas, dalyvauja komandiniuose pasitarimuose, tarpininkauja sprendžiant iškilusias problemas profesinės reabilitacijos metu.
Atvejo vadybininkas vykdo tokias funkcijas:
suformuoja profesinės reabilitacijos dalyvio bylą iš jo pateiktų dokumentų;
organizuoja ir koordinuoja individualios dalyvio profesinės reabilitacijos programos įgyvendinimo eigą, vykdo pažangos stebėseną, palaiko nuolatinį ryšį su dalyviu visos profesinės reabilitacijos proceso metu;
supažindina ir aptaria su dalyviu profesinės reabilitacijos tikslus ir paslaugų teikimo tvarką;
suteikia dalyviui visą reikiamą informaciją, susijusią su jo dalyvavimu profesinės reabilitacijos programoje, palaiko dalyvio motyvaciją dalyvauti profesinės reabilitacijos programoje;
dalyvauja nustatant individualius dalyvio profesinės reabilitacijos tikslus;
esant poreikiui, konsultuoja dalyvio artimuosius individualios profesinės reabilitacijos programos įgyvendinimo klausimais;
rengia ataskaitas apie dalyvio profesinės reabilitacijos eigą, pasiektą pažangą;
tvarko ir pildo profesinės reabilitacijos paslaugų teikimo metu naudojamą dokumentaciją.Sveikatos priežiūros paslaugų ir reabilitacijos skyriaus atvejo vadybininkė (profesinės reabilitacijos)
Dalia SutkutėLelijų g. 5, Klaipėda, el. pašto adresas dalia.sutkute@klaipedosgpmc.lt
Tel. (0 46) 343136, +370 655 94734
Savaitės dienos
Darbo laikas
Pirmadienis
11.00-12.00; 16.00-19.00
Antradienis
11.00-12.00; 16.00-19.00
Trečiadienis
11.00-12.00; 16.00-19.00
Ketvirtadienis
11.00-12.00; 16.00-19.00
Penktadienis
11.00-12.00; 15.00-18.00
Sveikatos priežiūros paslaugų ir reabilitacijos skyriaus mokinio padėjėja Virginija Latakienė
Mokinio padėjėjas dirba su mokiniais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių, padeda jiems įsisavinti mokomąją medžiagą, atlikti mokytojo skirtas užduotis, apsitarnauti, susitvarkyti, orientuotis aplinkoje, judėti, maitintis, naudotis ugdymui skirtomis mokymo priemonėmis. Bendradarbiauja su mokytojais, specialiuoju pedagogu, kitais specialistais ir mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais).
Mokinio padėjėjas vykdo šias funkcijas:
padeda mokiniui (mokinių grupei):
1.1. orientuotis ir judėti aplinkoje, susijusioje su ugdymu(si), mokykloje ir už jos ribų ugdomosios veiklos, pamokų, pertraukų, popamokinės veiklos, papildomo ugdymo, renginių ir išvykų metu;
1.2. organizuoti maitinimą bei maisto išdalinimą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių;
1.3. apsitarnauti, pavalgyti, pasirūpinti asmens higiena;
1.4. įsitraukti į ugdomąją veiklą ir pagal galimybes joje dalyvauti:
1.4.1. paaiškinti mokytojo skirtas užduotis ir talkina jas atliekant;
1.4.2. padėti perskaityti ar perskaityti tekstus, skirtus mokymuisi;
1.4.3. padėti užsirašyti ar užrašyti mokymo medžiagą;
1.4.4. padėti tinkamai naudotis ugdymui skirtomis mokymo priemonėmis;
1.5. atlikti kitą su ugdymu(si), savitarna, savitvarka, maitinimu(si) susijusią veiklą;
1.6. padėti turinčiam (turintiems) ribotas mobilumo galimybes:
1.6.1. išlipti iš transporto priemonės atvykus į mokyklą ir įlipti į transporto priemonę išvykstant iš mokyklos;
1.6.2. judėti po mokyklą, pasiekti klasę, grupę, kitas patalpas;
Įvertina asmens galias ir sunkumus, raidos ypatumus, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas;
Bendradarbiauja su mokytojais, socialiniu pedagogu ir kitais su asmeniu dirbančiais specialistais, numatant asmens tikslų ir uždavinių pasiekimo būdus;
Konsultuoja psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius asmenis šių problemų sprendimo klausimais;
Rengia individualias rekomendacijas asmens psichologinėms, asmenybės ir ugdymosi problemoms spręsti;
Konsultuoja asmenis profesijos pasirinkimo, karjeros planavimo klausimais;
Inicijuoja, rengia ir įgyvendina psichologinių problemų prevencijos programas, padedančias išvengti psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų;
Dalyvauja formuojant teigiamą Centro bendruomenės požiūrį į psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų turinčius asmenis bei jų ugdymą;
Šviečia Centro bendruomenę vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais;
Atlieka aktualius Centre psichologinius tyrimus atsižvelgdamas į Centro bendruomenės poreikius.
Sveikatos priežiūros paslaugų ir reabilitacijos skyriaus socialinė darbuotoja (profesinės reabilitacijos) Aistė Paltarokaitė
Socialinis darbuotojas dirba su skirtingą negalią turinčiais profesinės reabilitacijos dalyviais, atsižvelgdamas į jų negalios specifiką ir ypatumus. Bendradarbiauja su specialistais, teikiančiais profesinės reabilitacijos paslaugas, dalyvauja komandiniuose pasitarimuose, tarpininkauja sprendžiant iškilusias problemas profesinės reabilitacijos metu.
Socialinis darbuotojas vykdo tokias funkcijas:
įvertina pagal savo profesinę sritį ir kompetenciją profesinės reabilitacijos dalyvio siekiamos įgyti profesinės kvalifikacijos ir (ar) būsimo darbo keliamus reikalavimus dalyvio atžvilgiu;
nustato individualius dalyvio profesinės reabilitacijos tikslus, numato socialinio poveikio paslaugas bei priemones, reikalingas šiems tikslams pasiekti;
atsižvelgdamas į individualius dalyvio profesinės reabilitacijos tikslus bei jo negalios pobūdį ir funkcinius gebėjimus, socialinis darbuotojas įvertina:
3.1. dalyvio socialinę situaciją bei esamas socialines problemas, trukdančias dalyviui integruotis į darbo rinką;
3.2. bendruosius ir specifinius dalyvio psichosocialinius gebėjimus ir savybes kasdienėje ir darbinėje veikloje;
3.3. motyvaciją ir gebėjimus savarankiškai spręsti socialines problemas, trukdančias įgyvendinti individualius profesinės reabilitacijos tikslus ir (ar) būsimai profesinei veiklai atlikti;
3.4. remdamasis dalyvio profesinių gebėjimų įvertinimo rezultatais, rengia išvadas ir rekomendacijas dėl tikslingumo dalyviui dalyvauti profesinės reabilitacijos programoje dėl tolesnių veiksmų, susijusių su dalyvio profesinių gebėjimų atkūrimu ir lavinimu socialinio poveikio priemonėmis;
teikia profesinio orientavimo ir konsultavimo paslaugas;
teikia profesinių gebėjimų atkūrimo arba naujų išugdymo paslaugas socialinio poveikio priemonėmis.
atlieka atvejo vadybininko funkcijas.
tvarko ir pildo savo profesinės veiklos dokumentus teisės aktų nustatyta tvarka.
Statybos ir verslo skyriaus vyr. socialinė pedagogė Odeta Plokštienė
prevencinę (numato neigiamus reiškinius, poelgius ir padeda jų išvengti);
teisinę (atstovauja, gina vaiko interesus);
socialinio ugdymo.
Socialinis pedagogas vadovaujasi individualaus priėjimo, lygių galimybių įtvirtinimo, konfidencialumo, vaiko apsisprendimo pripažinimo ir atsakomybės bei kompetencijos principais, profesinio rengimo standartu ir pareigybės aprašu.
Visuomenės sveikatos specialistė Snieguolė Daukintienė
Adresas: Taikos per.67, II aukšto korpusas M6 kabinetas Kontaktai: El.p.: reabilitacijoscentras@sveikatosbiuras.lt Darbo laikas: Pirmadieniais 7.30–16.30 val., pietų pertrauka 12.00–12.30 val.
Antradieniais 7.30–12.42 val.
Visuomenės sveikatos priežiūros specialisto funkcijos:
Vykdo mokinių gerovės ir sveikatos stebėseną, saugą bei stiprinimą;
Sistemina mokinių profilaktinių patikrinimų duomenis, juos apibendrina, analizuoja ir pateikia ataskaitas Biuro direktoriui ir Įstaigos vadovui;
Vertina mokinių asmens higienos įgūdžius ir teikia pasiūlymus Įstaigos pedagogams, tėvams ir vadovui;
Registruoja nelaimingus atsitikimus, įvykusius buvimo Įstaigoje metu bei analizuoja nelaimingo atsitikimo priežastis ir teikia informaciją Įstaigos vadovui ir Biuro direktoriui;
Pagal kompetenciją suteikti pirmąją medicininę pagalbą;
Teisės aktų nustatyta tvarka registruoja užkrečiamąsias ligas ir teikia informaciją kitoms institucijoms, Biuro ir Įstaigos vadovams;
Epidemijos metu kasdien registruoja mokinių lankomumą ir pateikia informaciją Įstaigos ir Biuro vadovui ar jo įgaliotam asmeniui;
Organizuoja paskaitas, užsiėmimus, problemines diskusijas, rengia pranešimus, rekomendacijas mokiniams ir darbuotojams vaikų sveikatos stiprinimo klausimais;
Teikia siūlymus Įstaigos ir Biuro vadovams dėl sveikatos priežiūros Įstaigoje organizavimo;
Neskleidžia konfidencialios informacijos apie vaikų sveikatos būklę tretiems asmenims;
Rengia Įstaigos sveikatos priežiūros planą, kurį suderinęs su Įstaigos vadovu, teikia tvirtinti Biuro vadovui;
Bendradarbiauja su asmens sveikatos ir visuomenės sveikatos priežiūros, psichologinės bei socialinės pagalbos įstaigų specialistais;
Tvarko dokumentus pagal raštvedybos reikalavimus;
Vykdo kitas teisės aktais nustatytas ar Biuro vadovo, skyriaus vedėjo pavestas funkcijas.
Ištikus emocinei krizei svarbu žinoti, kur kreiptis ir ieškoti pagalbos. Kartu galim išspręsti daugybę dalykų ir kylančių sunkumų, tačiau labai svarbu pradėti kalbėtis… Padėk sau.
Vaikų linija – 116 111 (kasdien 11.00 – 21.00)
Jaunimo linija – 8 800 28 888 (visą parą)
Vilties linija – 8 800 60 700 (visą parą)
Pagalbos moterims linija – 8 800 66 366 (I-V 10.00-21.00)
Linija Doverija (pagalba teikiama rusų kalba) – 8 800 77 277 (I-V 16.00-20.00)
Atvejo vadybininkas dirba su skirtingą negalią turinčiais profesinės reabilitacijos dalyviais, atsižvelgdamas į jų negalios specifiką ir ypatumus. Bendradarbiauja su specialistais, teikiančiais profesinės reabilitacijos paslaugas, dalyvauja komandiniuose pasitarimuose, tarpininkauja sprendžiant iškilusias problemas profesinės reabilitacijos metu.
Atvejo vadybininkas vykdo tokias funkcijas:
suformuoja profesinės reabilitacijos dalyvio bylą iš jo pateiktų dokumentų;
organizuoja ir koordinuoja individualios dalyvio profesinės reabilitacijos programos įgyvendinimo eigą, vykdo pažangos stebėseną, palaiko nuolatinį ryšį su dalyviu visos profesinės reabilitacijos proceso metu;
supažindina ir aptaria su dalyviu profesinės reabilitacijos tikslus ir paslaugų teikimo tvarką;
suteikia dalyviui visą reikiamą informaciją, susijusią su jo dalyvavimu profesinės reabilitacijos programoje, palaiko dalyvio motyvaciją dalyvauti profesinės reabilitacijos programoje;
dalyvauja nustatant individualius dalyvio profesinės reabilitacijos tikslus;
esant poreikiui, konsultuoja dalyvio artimuosius individualios profesinės reabilitacijos programos įgyvendinimo klausimais;
rengia ataskaitas apie dalyvio profesinės reabilitacijos eigą, pasiektą pažangą;
tvarko ir pildo profesinės reabilitacijos paslaugų teikimo metu naudojamą dokumentaciją.Sveikatos priežiūros paslaugų ir reabilitacijos skyriaus atvejo vadybininkė (profesinės reabilitacijos)
Dalia SutkutėLelijų g. 5, Klaipėda, el. pašto adresas dalia.sutkute@klaipedosgpmc.lt
Tel. (0 46) 343136, +370 655 94734
Savaitės dienos
Darbo laikas
Pirmadienis
11.00-12.00; 16.00-19.00
Antradienis
11.00-12.00; 16.00-19.00
Trečiadienis
11.00-12.00; 16.00-19.00
Ketvirtadienis
11.00-12.00; 16.00-19.00
Penktadienis
11.00-12.00; 15.00-18.00
Sveikatos priežiūros paslaugų ir reabilitacijos skyriaus mokinio padėjėja Virginija Latakienė
Mokinio padėjėjas dirba su mokiniais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių, padeda jiems įsisavinti mokomąją medžiagą, atlikti mokytojo skirtas užduotis, apsitarnauti, susitvarkyti, orientuotis aplinkoje, judėti, maitintis, naudotis ugdymui skirtomis mokymo priemonėmis. Bendradarbiauja su mokytojais, specialiuoju pedagogu, kitais specialistais ir mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais).
Mokinio padėjėjas vykdo šias funkcijas:
padeda mokiniui (mokinių grupei):
1.1. orientuotis ir judėti aplinkoje, susijusioje su ugdymu(si), mokykloje ir už jos ribų ugdomosios veiklos, pamokų, pertraukų, popamokinės veiklos, papildomo ugdymo, renginių ir išvykų metu;
1.2. organizuoti maitinimą bei maisto išdalinimą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių;
1.3. apsitarnauti, pavalgyti, pasirūpinti asmens higiena;
1.4. įsitraukti į ugdomąją veiklą ir pagal galimybes joje dalyvauti:
1.4.1. paaiškinti mokytojo skirtas užduotis ir talkina jas atliekant;
1.4.2. padėti perskaityti ar perskaityti tekstus, skirtus mokymuisi;
1.4.3. padėti užsirašyti ar užrašyti mokymo medžiagą;
1.4.4. padėti tinkamai naudotis ugdymui skirtomis mokymo priemonėmis;
1.5. atlikti kitą su ugdymu(si), savitarna, savitvarka, maitinimu(si) susijusią veiklą;
1.6. padėti turinčiam (turintiems) ribotas mobilumo galimybes:
1.6.1. išlipti iš transporto priemonės atvykus į mokyklą ir įlipti į transporto priemonę išvykstant iš mokyklos;
1.6.2. judėti po mokyklą, pasiekti klasę, grupę, kitas patalpas;
Įvertina asmens galias ir sunkumus, raidos ypatumus, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas;
Bendradarbiauja su mokytojais, socialiniu pedagogu ir kitais su asmeniu dirbančiais specialistais, numatant asmens tikslų ir uždavinių pasiekimo būdus;
Konsultuoja psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius asmenis šių problemų sprendimo klausimais;
Rengia individualias rekomendacijas asmens psichologinėms, asmenybės ir ugdymosi problemoms spręsti;
Konsultuoja asmenis profesijos pasirinkimo, karjeros planavimo klausimais;
Inicijuoja, rengia ir įgyvendina psichologinių problemų prevencijos programas, padedančias išvengti psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų;
Dalyvauja formuojant teigiamą Centro bendruomenės požiūrį į psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų turinčius asmenis bei jų ugdymą;
Šviečia Centro bendruomenę vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais;
Atlieka aktualius Centre psichologinius tyrimus atsižvelgdamas į Centro bendruomenės poreikius.
Sveikatos priežiūros paslaugų ir reabilitacijos skyriaus socialinė darbuotoja (profesinės reabilitacijos) Aistė Paltarokaitė
Socialinis darbuotojas dirba su skirtingą negalią turinčiais profesinės reabilitacijos dalyviais, atsižvelgdamas į jų negalios specifiką ir ypatumus. Bendradarbiauja su specialistais, teikiančiais profesinės reabilitacijos paslaugas, dalyvauja komandiniuose pasitarimuose, tarpininkauja sprendžiant iškilusias problemas profesinės reabilitacijos metu.
Socialinis darbuotojas vykdo tokias funkcijas:
įvertina pagal savo profesinę sritį ir kompetenciją profesinės reabilitacijos dalyvio siekiamos įgyti profesinės kvalifikacijos ir (ar) būsimo darbo keliamus reikalavimus dalyvio atžvilgiu;
nustato individualius dalyvio profesinės reabilitacijos tikslus, numato socialinio poveikio paslaugas bei priemones, reikalingas šiems tikslams pasiekti;
atsižvelgdamas į individualius dalyvio profesinės reabilitacijos tikslus bei jo negalios pobūdį ir funkcinius gebėjimus, socialinis darbuotojas įvertina:
3.1. dalyvio socialinę situaciją bei esamas socialines problemas, trukdančias dalyviui integruotis į darbo rinką;
3.2. bendruosius ir specifinius dalyvio psichosocialinius gebėjimus ir savybes kasdienėje ir darbinėje veikloje;
3.3. motyvaciją ir gebėjimus savarankiškai spręsti socialines problemas, trukdančias įgyvendinti individualius profesinės reabilitacijos tikslus ir (ar) būsimai profesinei veiklai atlikti;
3.4. remdamasis dalyvio profesinių gebėjimų įvertinimo rezultatais, rengia išvadas ir rekomendacijas dėl tikslingumo dalyviui dalyvauti profesinės reabilitacijos programoje dėl tolesnių veiksmų, susijusių su dalyvio profesinių gebėjimų atkūrimu ir lavinimu socialinio poveikio priemonėmis;
teikia profesinio orientavimo ir konsultavimo paslaugas;
teikia profesinių gebėjimų atkūrimo arba naujų išugdymo paslaugas socialinio poveikio priemonėmis.
atlieka atvejo vadybininko funkcijas.
tvarko ir pildo savo profesinės veiklos dokumentus teisės aktų nustatyta tvarka.
Statybos ir verslo skyriaus vyr. socialinė pedagogė Odeta Plokštienė
prevencinę (numato neigiamus reiškinius, poelgius ir padeda jų išvengti);
teisinę (atstovauja, gina vaiko interesus);
socialinio ugdymo.
Socialinis pedagogas vadovaujasi individualaus priėjimo, lygių galimybių įtvirtinimo, konfidencialumo, vaiko apsisprendimo pripažinimo ir atsakomybės bei kompetencijos principais, profesinio rengimo standartu ir pareigybės aprašu.
Visuomenės sveikatos specialistė Snieguolė Daukintienė
Adresas: Taikos per.67, II aukšto korpusas M6 kabinetas Kontaktai: El.p.: reabilitacijoscentras@sveikatosbiuras.lt Darbo laikas: Pirmadieniais 7.30–16.30 val., pietų pertrauka 12.00–12.30 val.
Antradieniais 7.30–12.42 val.
Visuomenės sveikatos priežiūros specialisto funkcijos:
Vykdo mokinių gerovės ir sveikatos stebėseną, saugą bei stiprinimą;
Sistemina mokinių profilaktinių patikrinimų duomenis, juos apibendrina, analizuoja ir pateikia ataskaitas Biuro direktoriui ir Įstaigos vadovui;
Vertina mokinių asmens higienos įgūdžius ir teikia pasiūlymus Įstaigos pedagogams, tėvams ir vadovui;
Registruoja nelaimingus atsitikimus, įvykusius buvimo Įstaigoje metu bei analizuoja nelaimingo atsitikimo priežastis ir teikia informaciją Įstaigos vadovui ir Biuro direktoriui;
Pagal kompetenciją suteikti pirmąją medicininę pagalbą;
Teisės aktų nustatyta tvarka registruoja užkrečiamąsias ligas ir teikia informaciją kitoms institucijoms, Biuro ir Įstaigos vadovams;
Epidemijos metu kasdien registruoja mokinių lankomumą ir pateikia informaciją Įstaigos ir Biuro vadovui ar jo įgaliotam asmeniui;
Organizuoja paskaitas, užsiėmimus, problemines diskusijas, rengia pranešimus, rekomendacijas mokiniams ir darbuotojams vaikų sveikatos stiprinimo klausimais;
Teikia siūlymus Įstaigos ir Biuro vadovams dėl sveikatos priežiūros Įstaigoje organizavimo;
Neskleidžia konfidencialios informacijos apie vaikų sveikatos būklę tretiems asmenims;
Rengia Įstaigos sveikatos priežiūros planą, kurį suderinęs su Įstaigos vadovu, teikia tvirtinti Biuro vadovui;
Bendradarbiauja su asmens sveikatos ir visuomenės sveikatos priežiūros, psichologinės bei socialinės pagalbos įstaigų specialistais;
Tvarko dokumentus pagal raštvedybos reikalavimus;
Vykdo kitas teisės aktais nustatytas ar Biuro vadovo, skyriaus vedėjo pavestas funkcijas.
Ištikus emocinei krizei svarbu žinoti, kur kreiptis ir ieškoti pagalbos. Kartu galim išspręsti daugybę dalykų ir kylančių sunkumų, tačiau labai svarbu pradėti kalbėtis… Padėk sau.
Vaikų linija – 116 111 (kasdien 11.00 – 21.00)
Jaunimo linija – 8 800 28 888 (visą parą)
Vilties linija – 8 800 60 700 (visą parą)
Pagalbos moterims linija – 8 800 66 366 (I-V 10.00-21.00)
Linija Doverija (pagalba teikiama rusų kalba) – 8 800 77 277 (I-V 16.00-20.00)
Siekdami teikti geriausią patirtį, įrenginio informacijai saugoti ir (arba) pasiekti naudojame tokias technologijas kaip slapukus. Jei sutiksime su šiomis technologijomis, galėsime apdoroti duomenis, tokius kaip naršymo elgsena arba unikalūs ID šioje svetainėje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikras funkcijas ir funkcijas.
Funkcinis
Visada aktyvus
Techninė saugykla arba prieiga yra griežtai būtina siekiant teisėto tikslo – sudaryti sąlygas naudotis konkrečia paslauga, kurios aiškiai paprašė abonentas arba naudotojas, arba tik tam, kad būtų galima perduoti ryšį elektroninių ryšių tinklu.
Parinktys
Techninė saugykla arba prieiga yra būtina teisėtam tikslui išsaugoti nuostatas, kurių neprašo abonentas ar vartotojas.
Statistika
Techninė saugykla arba prieiga, kuri naudojama tik statistiniais tikslais.Techninė saugykla arba prieiga, kuri naudojama tik anoniminiais statistikos tikslais. Be teismo šaukimo, jūsų interneto paslaugų teikėjo savanoriško įsipareigojimo ar papildomų įrašų iš trečiosios šalies, vien šiuo tikslu saugoma ar gauta informacija paprastai negali būti naudojama jūsų tapatybei nustatyti.
Rinkodara
Techninė saugykla arba prieiga reikalinga norint sukurti naudotojo profilius reklamai siųsti arba sekti vartotoją svetainėje ar keliose svetainėse panašiais rinkodaros tikslais.